angelicamountain

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

planer

Av Angelica Mountain - 5 april 2013 03:23

Hej på er.
Hoppas ni mår bra, det gör jag :'3
Idag hat det vart en underbar dag med bästa linn, saknar henne sjukt mycket redan... :(
Jajaja....
Hehe och i morgon blir det shopping med låtsas mamma, elr ja hon e typ det!
Hoppas jag hittar ngt..
Lägger upp bilder sen på allt jag köpt och så!
Men nu ska jag sova så jag orkar med dagen i morgon puss godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Mountain - 12 november 2013 09:39

Hej på er! Förlåt att jag inte bloggat på gansak länge. Haft fullt upp och så som vanligt. Hoppas ni haft de bra på sista tiden, och så. Just nu sitter jag på SO'n och  jobbar lite om judendomen ska redovisa de på fredag.. FML.. Pallar inte...

Av Angelica Mountain - 1 september 2013 19:58

BLI ONSDAG!     God kväll alla fina bloggläsare. Idag så har jag åkt buss från uppsala till västerås. Sedan hämtade farfar mig på centralen och är nu hemma hos honom. Har typ inte haft någót och göra mår as dålig. Har skit ont i halsen, i ...

Av Angelica Mountain - 27 augusti 2013 22:35

Hej hej, gud förlåt förlåt förlåt så mycket att jag inte bloggat något.. Vet att jag skriver typ samma hela tiden.. Men har inte mycket tid till att hinna skriva, men önska jag hade! Idag har jag vart i skolan som vanligt och så.. jag och mi...

Av Angelica Mountain - 25 juli 2013 03:26

Hej på er. Jag är så hemskt ledsen att jag inte vart uppdaterad så bra nu på sista tiden. Känns som liksom allt fallit isär... Allt faller liksom i bitar, som när ett hjärta krossas.. ungefär..elr ja.. Men livet är inte alltid enkelt my friends...

Av Angelica Mountain - 26 juni 2013 10:46

Hej på er! Nu sitter kag på bussen ska snart av! Idag så blir det att åka till bodaborg! Kul kul! Kanske lite bilder och sånt kommer upp.. WHO knows Skriver mer sen puss hejdå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards