angelicamountain

Alla inlägg under juli 2013

Av Angelica Mountain - 25 juli 2013 03:26

Hej på er.

Jag är så hemskt ledsen att jag inte vart uppdaterad så bra nu på sista tiden. Känns som liksom allt fallit isär...

Allt faller liksom i bitar, som när ett hjärta krossas.. ungefär..elr ja..

Men livet är inte alltid enkelt my friends...

Så bit ihop för det kommer nog bra saker i livet också. Allt kan inte vara bra hela tiden.

Idag så har jag vart hos min bror, för han fyllde faktiskt år (eller igår onsdag). Han fyllde 24 år!
GRATTIS WOOAH... :')

Ja och som ni vet inte alla men jag har flyttat nu från uppsala till västerås... yippie..

Och har typ haft så mycket o göra.. inte orkat blogga någonting typ.  Och imorn ska man vara med bästa sara, längtar.

Kanske kommer lite bilder och videos.. Who know's

Vi ska typ in till västerås (Stan) och ja, testa lite kläder gå runt och sånt snacka. Komma varandra lite närmare. Eftersom hon och jag inte träffats på flera månader, har saknat henne så sjukt mycket!

Och imorn så ska man äntliggen få träffa henne! YIPPIE

ehm ja och tänkte berätta lite vad som kommer hända lite längre fram om några veckor, några dagar!


Så den 1 Augusti ska jag till Eskilstuna på RixFmFestivalen, så jävla taggad. Men vet inte vem jag ska gå med eller något :(

Men det kommer nog ett inlägg om det typ om 2-4 dagar. Sen den 24 Augusti ska jag och min bästa vän Moa till Uppsala och gå på RixFmFestivalen där också. Så ser fram emot det så jävla mycket! Även om det inte är värsta grejen för er, så är det de för lilla mig :D


Sen nån gång emellan där så ska man med pappa, Nina, min bror och Kevin till Kolmården. Det här kommer låta helt Weird men. Jag ser faktiskt ifram emot att åka dit. Även om det är typ skit tråkigt där, så kan man gå runt och sånt ta kort göra videos :D

Är de soligt och så, så kan man ju passa på att få lite färg kanske... Är ju inte så brun än.. :(

Och såklart kommer jag ta en massa kort, som kommer komma på upp bloggen här. Både från RixFmFestivalen och Kolmården.


Jag har ju inte gjort så mycket videos och så. Men finns de någon av er som tycker jag borde börja med mer video inlägg och så?

så kan ni kommentera skulle vara roligt.

Ni kan gärna kommentera vad jag skulle kunna göra för videos, t.e.x Tävlingar, Sanning O Konka, mitt smink, mina parfymer, hauls videos. Ja vad som helst. bara att kommentera så får vi se vad som kommer upp.

Nu får ni ha de så bra, ska nog ta sova och så.

Godnatt puss!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards