angelicamountain

Alla inlägg under augusti 2013

Av Angelica Mountain - 27 augusti 2013 22:35

Hej hej, gud förlåt förlåt förlåt så mycket att jag inte bloggat något..

Vet att jag skriver typ samma hela tiden..

Men har inte mycket tid till att hinna skriva, men önska jag hade!

Idag har jag vart i skolan som vanligt och så..

jag och mimmi hade de sjukt roligt på en rast!

tänker ta detta fort nu.

efter skolan så gick jag till moa och vi hoppade studsmatta...


Men de viktiga är att imorgon efter skolan så ska jag till köping och träffa underbaraste!

Jag längtar sjukt mycket. Kanske kommer upp bilder på min andra blogg som jag typ nyss gjort.. Vet inte vad vi ska göra men något kanske vi hittar på. Men nu ska jag ta och sova så jag får min skönhets sömn. gonatt ha de gött alla fina!

För er som inte vet har jag en ny blogg. Länkar den lite längre ner.

http://noorsbabe.bloggplatsen.se/ Länken till min nya blogg.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards