angelicamountain

Alla inlägg under juni 2013

Av Angelica Mountain - 26 juni 2013 10:46

Hej på er!Nu sitter kag på bussen ska snart av!Idag så blir det att åka till bodaborg!Kul kul!Kanske lite bilder och sånt kommer upp.. WHO knowsSkriver mer sen puss hejdå

Av Angelica Mountain - 25 juni 2013 00:05

 

Hej på er!

Förlåt har inte uppdaterat så bra på sista tiden nu...

har gjort så mycket!

snacka med polisen, åkt på kryssning....

och så var det midsommar i fredags, då åkte min familj iväg till Ninas (låtsas mamma) mamma. När vi kom dit så packade dom upp mat och sånt.. sen så började dom grilla och jag och kevin tog en kamera och sprang runt och tog massa kort!

Men tyvärr så kan jag inte ladda upp dom fotona. För att pappa har kameran och den har inte batteri...

så det var ju synd :(

det var en bild som vi tog med min mobil som jag laddade upp till detta inlägg...

jag gillar den bilden.

Jag tycker att bilden talar.

''satsa högt''

eller kanske

''Ta min hand upp till himlen''

eller

''Jag känner mig fri''

Tycker du att bilden talar?

skulle vara kul att läsa va du tycker bilden säger, kommentera gärna!

puss ha de så bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards