angelicamountain

Alla inlägg under september 2013

Av Angelica Mountain - 1 september 2013 19:58

BLI ONSDAG!



God kväll alla fina bloggläsare.

Idag så har jag åkt buss från uppsala till västerås. Sedan hämtade farfar mig på centralen och är nu hemma hos honom. Har typ inte haft någót och göra mår as dålig.

Har skit ont i halsen, i huvudet och sen är jag förkyld... känner mig svag och bara ja. Men hoppas ni mår bra iallafall.

Jag har hört att vissa stör sig på mig på olika sätt.

Men snälla, om du stör dig så jäkla mycket på mig?

Hur orkar du ens lägga ner din tid på att skriva till mig, kolla på mig?

Seriöst? ta din tid till något vettigt istället då?


Nu till det viktiga.

På onsdag så ska jag till köping tror jag och träffa min älskling!

Längtar så mycket efter honom!

Skulle träffat han för några dagar sen men det sket sig :(

Så nu håller jag tummarna till att de bli på onsdag.

Ja har STUDIE dag då och ska till polisen klockan 10 sen så åker jag nog direkt till köping.

Får hoppas att pappa är ledig bara.

Åh Noor, du ska veta en sak.

Jag älskar dig högre än bergen.

Större än jorden.

Mera än sanden. Min kärlek för dig är så stor att det inte ens skulle få plats i universum.

Du är mitt allt.

Hoppas du förstår de.

Om du blundar och säger vad du ser?

Du ser igenting va?

Nej för de är vad jag är utan dig.

Du är rosen jag är bladet förevigt du o jag.

Jag älskar dig bästa du.

Hoppas vi ses på onsdag!



Godnatt alla ha de bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards